RSS

Nu när man fyllt 40 så händer det saker

06 Apr

Häromdan fick jag ett brev från P4. Lite trött sprättade jag upp kuvertet – vad är det nu för reklam som till och med statsradion har börjat skicka ut, hann jag tänka innan jag såg innehållet.

”Du är utvald att delta i Sveriges Radio P4:s Svensktoppsjury!”

Hahaha. Är inte det lite coolt?

De närmaste fyra veckorna ska jag rösta på mina tre favoriter. Meddelade snabbt dotter och styvdotter att jag inte tänkte rösta på nån Måns eller Sebastian eller Andreas eller annan från Melodifestivalen… Ja, såvida de inte städade sina rum och några rum till så klart.

De frågade om jag kunde mutas med pengar istället.

Men se det går inte. Städning ska det vara. Eller möjligen choklad.

 
1 kommentar

Skrivet av på 06 april 2007 i trivia

 

Ett svar till “Nu när man fyllt 40 så händer det saker

  1. Molly

    09 april 2007 at 8:19

    Erh, mitt rum är städad – kan du rösta på Måns för mig? ;)

     

Kommentera

 
Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

