RSS

Med risk för att bli tjatig

17 Aug

Hjälp vad trött jag är. Gjorde tredje (och sista?) upptrappningen av medicinen igår kväll. När klockan ringde imorse var jag knappt vid medvetande. Snoozade tre gånger innan jag ens fick upp ögonen. Tillagade och åt min GI-frukost (ägg, bacon, grönsaker) i dvala. Var väldigt glad att jag hade gjort lunchlådan redan igårkväll (grillad kycklingfilé och blandad sallad).

Har extremt fullt upp hela dagen, vilket nog är tur för annars hade jag lätt kunnat somna sittandes. Mestadels roligt fullt upp dessutom. Bara ett möte efter lunch som jag känner kan bli en typisk dipp med risk att somna, eftersom det mest är ett lyssna-möte. Får nog ta med en stor kopp kaffe in på mötet.

Men lite plussidan får man ändå säga att jag hade nästan ingen huvudvärk alls i helgen som gick. Kan det vara en vändning på gång? Under veckan hade jag flera dagar med väldigt mild, nästan omärklig, huvudvärk. Å andra sidan hade jag två dagar med riktigt intensiv huvudvärk. Så man ska kanske inte ropa hej riktigt än.

 
1 kommentar

Publicerat av på 17 augusti 2009 i huvudvärk, mediciner

 

Ett svar till “Med risk för att bli tjatig

  1. Lobelia

    17 augusti 2009 at 21:54

    Hej! Ville bara sticka in huvudet och säga ‘hej’. Hoppas ditt lilla huvud bättrar sig och att det trots allt är värt biverkningarna! Kram! Lilla L.

     

Kommentera

 
Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

