RSS

Dagens i-landsproblem

25 Feb

Bröt två naglar, sådär så att det inte är ett dugg vitt kvar. Aj!

Retfullt också eftersom jag har bokat en manikyr nästa vecka, vilket jag nog aldrig gjort förr. Bara kände för att bli lite ompysslad, både nagelband och händer känns torra och slitna trots regelbunden omvårdnad. Kunde ju varit snyggt om lackningen sen skedde på lagom långa naglar, istället för små stumpar. Och eftersom jag dessutom är lite petig med att alla naglar ska vara jämnlånga måste jag ju fila ner övriga till näst intill ingenting för att det ska se jämnt ut.

Jaja. Jag lär överleva.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 25 februari 2011 i trivia

 

2 svar till “Dagens i-landsproblem

  1. Anna

    26 februari 2011 at 19:12

    I feel your pain!

    ;)

     
    • Annika

      27 februari 2011 at 14:42

      Jamen eller hur!?

       

Kommentera

 
Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

