RSS

Hur man gör för att äta mindre

11 Aug

När jag jobbar i Indesign glömmer jag ofta både tid och rum. Som idag, när jag framåt halvtvåsnåret kom på att jag kanske skulle äta lunch. Kom iväg lagom tills kollegorna tog sitt eftermiddagskaffe. Och konstigt nog var jag inte särskilt hungrig heller. Åt min medhavda kycklingsallad, vilket inte var särskilt mycket. Har inte behövt något mellis alls.

Så det är kanske en viktminskningsmetod så god som någon: Banta med Indesign. Inga recept behövs, bara kallt kaffe!

 
6 kommentarer

Publicerat av på 11 augusti 2011 i jobbet, vikt

 

6 svar till “Hur man gör för att äta mindre

  1. Miriam

    11 augusti 2011 at 21:28

    Attans, det hjälper verkligen inte mig ;)

     
  2. Monni

    11 augusti 2011 at 22:37

    :-)

     
  3. Kraka

    14 augusti 2011 at 22:59

    Det är faktiskt ingen dum tanke, även om den behöver utarbetas lite mer. Om man har mycket att göra så äter man mindre. Men då är det extra viktigt att man äter rätt saker, dvs med rätt näring. :-)

     
  4. Anna

    18 augusti 2011 at 9:53

    Jag får nog lära mig Indesign, tror jag, för på senaste tiden har jag ätit allt jag ser… :(

     
    • Annika

      24 augusti 2011 at 19:54

      Scrappa?

       
  5. Kraka

    18 augusti 2011 at 13:30

    Anna: Det går nog bra med vilket uppslukande program som helst. Det gäller bara att det är intressant nog för att man ska glömma tid och rum.

     

Kommentera

 
Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

