RSS

Spam spam spam

16 Sep

Alltså, kära spammare. Om ni ska skicka spam så får ni nog jobba på trovärdigheten lite. Typ kolla så det blir samma bank i både avsändare och text. För ärligt talat tror jag inte alls att Swedbank bryr sig om regelbundenheten i aktiviteteten på mitt SEB-konto. Snarare borde de vara bekymrade över att jag ens har ett SEB-konto, om jag nu hade haft det. Och ärligt talat – borde de ens lägga sig i om det är oregebunden aktivitet på mitt Swedbank-konto? Vad sjutton är oregelbunden aktivitet!?

 
1 kommentar

Publicerat av på 16 september 2011 i trivia

 

Ett svar till “Spam spam spam

  1. lfnanna

    16 september 2011 at 14:00

    Och kanske lära sig att stava? Eller åtminstone använda spell check…

     

Kommentera

 
Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

