RSS

Äh, jag vet inte

11 Aug

Får påtryckningar om att jag inte uppdaterat på flera dagar. Jo, jag vet. Men jag är så himla trött. Sover inget vidare (för varmt?), har massor att fixa på jobbet – dessutom är dottern här så jag vill ju gärna försöka spendera lite kvalitetstid med henne. Har tagit ut lite kompledigt några eftermiddagar, men det känns ändå som om tiden bara rinner iväg. På söndag åker hon hem igen!

Och som sagt. Den här tröttheten. Somnade strax efter nio igår (två sekunder efter att huvudet landat på kudden), vaknade sju imorse. Kändes som om jag sovit två timmar, max. Varför är jag så trött? Älsklingen undrar om jag är sjuk, så nu känner jag efter hela tiden. Har jag inte lite ont i halsen? Den där stelheten i lederna, är det kanske inte bara allergin utan nåt virus som spökar?

Just nu längtar jag efter sovmorgon. I några månader.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 11 augusti 2006 i dottern, må dåligt

 

Kommentera

 
