RSS

Veckligen viktigt

18 Aug


Men varför blir det alltid veck på mina jeans, mitt över låret? Det är inte snyggt! Spelar ingen roll om jag köper dyra Levi’s eller reajeans på Lindex, stretch eller classic, supertajta eller med lite mer vidd i. Samma jäkla veck varenda gång.

Funderar lite på om det kan vara mina tjocka lår, men så har jag ju ett ganska bestämt minne av att jag fick sådana här veck även när jag var tonåring och vägde 48 kg. Då kan väl knappast mina lår varit tjocka, va?

Är det fler som har problem med det här? Ska vi starta en klubb…? Tror att när vi löst detta mysterium så kan vi i en handvändning skapa världsfred och bota hungersnöd.

 
6 kommentarer

Publicerat av på 18 augusti 2006 i trivia

 

6 svar till “Veckligen viktigt

  1. Anna

    18 augusti 2006 at 12:44

    Jag har också veck. Om det är till någon tröst…

     
  2. Karin

    18 augusti 2006 at 13:30

    Du kan skriva upp mig i medlemsregistret på en gång! Ja´ä´mä´.

     
  3. Molina

    19 augusti 2006 at 7:08

    Jag tror iallafall att jag med har såna veck… Men jag ska undersöka saken närmare. :0)

     
  4. Molly

    20 augusti 2006 at 16:36

    Eller de man får på/under ballarna eller/och framtill? Hur fula är inte de då?

     
  5. Annika

    21 augusti 2006 at 10:39

    Jamen jag kan ju fatta att det blir veck där man böjer jeansen, typ i ljumskarna och knäna. Men mitt på låret är det väl inget som böjs!?

    Klubben måste kanske snart ha årsmöte. Vad ska vi kalla oss…? Motvecksklubben? *fniss*

     
  6. Eva

    29 augusti 2006 at 18:22

    *skrattar* Jag brukar också fundera över de där vecken mitt över låren när jag sitter på tråkiga jobbmöten. Inte går de att bli av med genom att sträcka på byxan heller. Irriterande, eller hur!

     

Kommentera

 
