RSS

Kärlek

10 Sep

Idag firar mina föräldrar 40-årig bröllopsdag. Grattis på er! :o)

 
3 kommentarer

Publicerat av på 10 september 2006 i i största allmänhet

 

3 svar till “Kärlek

  1. Molina

    11 september 2006 at 18:58

    Dina föräldrar och mina har varit gifta lika länge, nästan. Mina firar inte förrän 17/12, men iallafall liksom :0)

    Åh vad det var trevligt att träffa dej förresten, men för kort och för stimmigt. Hann ju inte prata alls…

    Kram//E

     
  2. Molly

    13 september 2006 at 6:33

    Jag såg det i Sydsvenskan (såklart, var annars?), men har totalt glömt bort att säga att jag såg det. :)

    Gifte sig dina föräldrar av samma anledning som mina? Pappa tyckte det var såååå himla jobbigt att fylla i alla faderskapspapper när brorsan föddes, så istället för att göra samma process när jag kom till världen, gifte de sig. Jaha, liksom. :)

    *kramar*

     
  3. Annika

    13 september 2006 at 14:51

    Hahaha. Njae, de tänkte nog gifta sig (eftersom de varit förlovade i massor av år), men så blev jag till och då fick de liksom lite eld i baken och var tvungna att komma till skott. Tror jag. Vi får väl se om de svarar själv rent av – äntligen kanske sanningen kommer fram!? ;o)

     

Kommentera

 
