RSS

Inte bara ledigt

02 Nov

Förutom vädret och funderingar på vad man kan göra trots att det är snö och halt och bussarna kanske går lite sisådär, så går tankarna kring jobb. Är ledig idag – hela veckan faktiskt – men det finns lite att fundera på ändå. Framtiden, liksom. Och för en gångs skull är det inga grubblerier, utan hoppfulla tankar. Ska bara välja, och intala mig själv att jag vågar det betydligt mer utmanande valet. För jag tror egentligen att det är det rätta, även om jag fegar lite så här inledningsvis. Tur jag har några lediga dagar på mig att gå igenom fegisfasen. Lagom till nästa vecka är jag, förhoppningsvis, i den mer praktiska tillämpningsfasen där jag kan strukturera upp frågeställningar och känna tillit till min egen förmåga. Då ska jag diskutera vidare med arbetsgivaren. Och sen löneförhandla på allvar. Läskigt…

 
4 kommentarer

Publicerat av på 02 november 2006 i jobbet

 

4 svar till “Inte bara ledigt

  1. Anna

    03 november 2006 at 7:14

    Wooohoooo!!!!

    :D

     
  2. Molly

    03 november 2006 at 10:26

    Åhhh, spännande!!

     
  3. Molina

    07 november 2006 at 14:03

    Men… uppdatering tack! Mer detaljer om nya jobbet vill jag minsann ha! :0)

     
  4. Anna

    08 november 2006 at 13:37

    Alltså nu känns det som att du har ”inte bara ledigt, utan ULTRA ledigt”… Var är du?

    Kram!

     

Kommentera

 
