RSS

Alternativ tre

30 Nov

Eller så kan man gå på möte även på lördag (inte imorgon som jag skrev innan!). Jobbmöte. Hade jag helt glömt att jag kanske nog borde. Speciellt nu när jag får nytt jobb, nytt uppdrag, som delvis styrs av de där som har sitt stora möte i dagarna två. Skulle se snyggt ut att visa sitt intresse, visa sin ambition och allt det där. Undrar i mitt stilla sinne om det här med möten över helgen är ett mönster som kommer att etableras eller om det bara råkar vara en olycklig slump på sistone.

Men hej, vem behöver lediga lördagar?

 
1 kommentar

Publicerat av på 30 november 2006 i jobbet, stress

 

Ett svar till “Alternativ tre

  1. Anna

    02 december 2006 at 14:14

    Kul på jobbet idag? Själv har jag bakat mandelmusslor… ;-)

    KRAM!

     

Kommentera

 
