RSS

Veckans ärligt talat

11 Dec

Ok – säg så här. Du använder kontorets toalett. Du använder det sista av toalettpappret på rullen i hållaren. Vad gör du sen?

a) Påbörjar en ny rulle och sätter den på vasken, lämnar den tomma rullen i hållaren.
b) Påbörjar en ny rulle, slänger den tomma rullen och sätter den nya i hållaren.
c) Påbörjar inte en ny rulle, lämnar den tomma rullen i hållaren.
d) Påbörjar inte en ny rulle, men slänger den tomma rullen och sätter en ny rulle i hållaren.

Och dessutom – gör du likadant hemma? Hemma hos andra?

 
2 kommentarer

Publicerat av på 11 december 2006 i trivia

 

2 svar till “Veckans ärligt talat

  1. Molly

    11 december 2006 at 15:30

    Jag svarar B och D, beroende på om jag behöver använda mer papper än det sista på rullen eller inte. Men jag är väluppfostrad (?!) och sätter alltid dit en ny rulle. Om där finns nya rullar på toaletten, vill säga. Oavsett om det är hemma, hos vänner eller på offentlig toalett. Så det är så. :)

     
  2. Ulrica

    11 december 2006 at 17:38

    Jag säger som Molly, jag fixar alltid en ny rulle – vare sig jag behöver mer papper eller inte. OCH.. behöver jag inte mer papper så rullar jag ändå av första skalet (det som sitter fast en aning) och slänger det så näste man/kvinna efter mig lätt kan använda papperet.

    Herregud så präktig jag låter.. haha.

     

Kommentera

 
