RSS

… bättre sent…

06 Apr

Sa jag att min fest blev sååå himla lyckad? En hel månad senare går jag fortfarande runt och ler när jag tänker på festen. Var lite besviken på att så många inte kunde komma, men när det väl var dags så kändes det inte som om festen på något sätt präglades av frånvaro. Nej festen präglades av alla fantatiskt trevliga vänner som var med och firade min 40-årsdag. Maten var god, vinet räckte och blev över, jag kände mig väldigt fin i mina festkläder och gästerna var lika fina, tipsrundan fick alla att börja prata precis som det var tänkt (och aldrig har väl så många sett mig så djupt i ögonen på så kort tid, hehe). Kort sagt – stämningen var hög. Och blev än högre när Smaklösa gjorde ett otroligt uppskattat, nästan opluggat, inhopp. (Ni som missade dem – jag har hört rykten om att de ska spela i Stockholm i höst…)

Borde kanske plocka undan alla fina presenter jag fick, men jag tycker om att titta på dem och tänka på festen. Tack alla för champagne, choklad, presentkort på spa och manikyr, för överlevnadskit, för ljus och fat och vaser, för fina blommor, för pengar (som jag köpt lite växter för till att börja med), för smycken och allt annat jag fick. Och framför allt – tack för att ni var här och firade mig. Er närvaro och den underbara fest ni gjorde det till var den bästa presenten av alla.

 
3 kommentarer

Publicerat av på 06 april 2007 i fest, må bra, vänner

 

3 svar till “… bättre sent…

  1. Gigne

    07 april 2007 at 21:31

    Tack själv! Det var en jättetrevlig fest tyckte även jag! Rapporterade häromdagen (och återupplivade därmed en massa minnen :o)) för flera av de som missade festen. Stackarna…

    Kram
    Gigne

     
  2. Anna

    08 april 2007 at 17:21

    Jag säger detsamma! Jag går också fortfarande och ler och tänker på vilken rolig fest det var. Och vilken härlig helg överhuvudtaget! Superlyckat!

    Vi kommer nästa gång du fyller 40 också! ;D

     
  3. Molly

    09 april 2007 at 8:23

    TACK själv, Annika!

    Retar mig lite grann på att jag.. Erh, jag menar VI, jag och Martin, ändrade vårt svar på frågan ”Varför slutade J röka?”. Vi kryssade i rätt från början… Suck, aldrig kan man vara nöjd! ;)

    *kramar*

    PS! När jag kommer hem från Lanka skall vi ha biokväll hos Anna. (Du vet, jag och Gigne är BBM-oskulder.) Vet du redan nu om/när du skall ner i maj?

     

Kommentera

 
