RSS

Koll på läget

31 Maj

Jobbet: tar alldeles för mycket tid, roligt men stressigt

Läser: tidningar, speciellt om trädgård, och har några böcker på sängbordet. Any day now ska jag läsa dem. Snart semester…

I min Zen: Lisa Miskovsky, Anna Ternheim och… jamenokejdå… Rufus

Äter: minst en KRAV-banan om dagen. Tror jag blivit beroende…

Dricker: en aning för mycket kaffe.

Borde: boka tid på spa nu när jag har presentkort

Längtar: till i morgon när dottern kommer hit (och stannar tills på onsdag!)

Mår: sådär, det är allergisäsong och så spökar Tietzes igen och lite ont i ryggen dessutom. Men mentalt känns det lugnare och stabilare än på länge – trots stressen. Det är skönare än jag kan beskriva.

 
5 kommentarer

Publicerat av på 31 maj 2007 i i största allmänhet

 

5 svar till “Koll på läget

  1. jojo

    01 juni 2007 at 20:27

    man tackar för komentaren!!
    Grymt kul att blogga ja!
    Ses imorrn nu ska jag hämta disk från mitt rum känner du igen detta?? Vi kan väl försöka fixa hemsidan i morrn?? puss kram, och allt det där//Johanna<3

     
  2. Molly

    01 juni 2007 at 21:42

    *kramas*

     
  3. Anna

    02 juni 2007 at 22:55

    RUFUS!!!!!

    ;-D

    Puss!

    PS… Kroatien???

     
  4. Eva

    03 juni 2007 at 18:58

    Kul med en uppdatering. :-) Hoppas du har haft en riktigt skön helg med dottern.

    Kram!

     
  5. Gigne

    04 juni 2007 at 22:22

    Kul att läsa några rader från dig!Vi vinkar till er när vi passerar Stockholm imorgon sen kväll. Kör från Skåne på eftermiddagen efter att barnen slutat skolan och räknar med att vara framme i Ö-vik på onsdagmorgon. Därefter vidare mot Boden på torsdagen. Studentfirande på fredagen och sedan söderut igen på lördagen. Nu ska vi verklien testa nya bilen! :o)

     

Kommentera

 
