RSS

Should I stay or should I go?

08 Aug

Har en intensiv huvudvärk som varit med mig sen jag vaknade imorse. Tabletterna jag tog då har haft ingen effekt alls (eller möjligen hade det varit värre utan, det vet man ju aldrig). Har druckit massor av vatten – kanske är uttorkad, liksom? Men det hjälper inte heller.

Nu funderar jag på om jag ska försöka härda ut här på kontoret eller om jag ska ge upp och gå hem.

Vill inte ta ut en sjukdag, vill inte vill inte vill inte. Fast med huvudvärk gör jag inte många knop på jobbet. Men det räknas ju inte i statistiken sen – är jag här så är jag här. Går jag hem så syns det som en sjukdag och har man sjukdagar då är man en dålig människa. Typ.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 08 augusti 2007 i må dåligt

 

Kommentera

 
