RSS

Here we go

09 Okt

Imorgon inleds en månad av jobbresande. Inte oavbrutet resande, men en hel del ändå. Tre dagar i Trondheim, åtta dagar i Dubai, fem dagar i Göteborg. Och däremellan jobb med att förbereda och samla ihop efteråt. Inte många lediga helger i sikte heller, känns det som. Om inte annat måste jag packa. Och packa upp. Och tvätta. Och packa igen.

Har redan lite hemlängtan.

Fast jag ska väl inte klaga. Egentligen tycker jag det är rätt häftigt att få röra på mig lite (mycket) i jobbet. Det finns ju så många jobb där man knappt får gå utanför kontoret, ens gå kurs eller ha möten utanför den vanliga arbetsplatsen. Det är ju inte heller så kul. Så mitt i alla stress är jag ändå lite glad över det här. Hade bara varit enklare att njuta om inte allt kom samtidigt, så att man verkligen hann med mentalt också. Just nu är det bara full fart framåt och ingen tid för eftertanke alls.

Men sen. När jag har rest färdigt för den här omgången. Då ska jag boka in en heldag på spa och bara bli ompysslad. Utan minsta lilla stress eller måste eller attgöralista. Har ett presentkort från födelsedagen i våras som ska utnyttjas. Något att se fram emot när det känns ovanligt körigt.

 
1 kommentar

Publicerat av på 09 oktober 2007 i jobbet

 

Ett svar till “Here we go

  1. Tinselflickan

    10 oktober 2007 at 6:08

    Hör av dig när du är i Götet, tjejen! Om du har en liten stund över, alltså… :o)

     

Kommentera

 
