RSS

Fullt upp

17 Okt

Arrggghh, för första gången någonsin raderades hela mitt inlägg när jag skulle publicera. Och jag har inte tid att skriva nytt. *mångafulaord*
 
Kort sammanfattning:
 
Det är för mycket nu. På jobbet. Hur mycket som helst borde vara klart senast fredag; inför Dubai och inför kongressen tre veckor senare. Nästan inget kan vänta till efter D. Känns lite nervöst i magen. Hinner jag?
 
Har definitivt inte hunnit tänka på Dubairesan utifrån vad jag själv behöver, vet bara att resväskan är trasig så att jag behöver köpa ny. Å andra sidan har jag bara solkräm på packlistan – det får nog plats i handväska, så jag kanske inte behöver köpa resväska?
 
Önskar jag hade haft tid att mentalt förbereda mig. Att läsa på lite (tack ni som mailat!). Att längta.
 
Å tredje sidan. Har inte hunnit bygga upp några förväntningar så det kan ju bara bli bättre. Väl?

 
4 kommentarer

Publicerat av på 17 oktober 2007 i i största allmänhet

 

4 svar till “Fullt upp

  1. Anna

    18 oktober 2007 at 21:21

    Å nej! Ny väsla nu igen? ;-)

     
  2. A N N I K A

    19 oktober 2007 at 9:09

    Hehe. Ja, fast en storväsla den här gången. Den förra väslan funkar, men är för liten…

    :oD

     
  3. Molina

    19 oktober 2007 at 18:28

    Ta mej med till Dubai, jag kan köpa en väsla stor nog för både mej och din packning! :0)

     
  4. Vonsan

    25 oktober 2007 at 8:50

    som nybliven bloggare reser jag just nu runt och kikar.Hoppas det är OK att få ta med dig på min kommande länklista?
    Är lite avis på din resa till Dubai, var där nyårshelgen 2005/06
    och åker gärna tillbaka!! Tips: lägg något annat i handväskan ex en flaska vin för solskyddsfaktor behövs faktiskt inte!

     

Kommentera

 
