RSS

Nytt år – och nya besökare!?

04 Jan

Skaffade, långt om länge, en sitemeter på min blogg häromsistone. En räknare av besökare alltså, för er som som inte hängde med.

Enligt den har jag i snitt 25 besökare per dag på min blogg. Oj då! Jag som trodde att jag hade en handfull av närmast sörjande (typ syrrorna och några gamla nätbekanta som jag t.ex länkar till i min högermarginal). Ja, jämfört med proffsbloggarna är det så klart en piss i Mississippi – men jag tycker det är rätt kul att så många läser min rätt okända blogg. Mig veterligen är det ju bara just närmast sörjade som länkar och på flera ställen är jag en av mååååånga länkar, så jag antar att många av deras läsare raskt hoppar över just min länk för att hitta något intressantare. Man har ju, tyvärr, inte all tid i världen att ägna åt bloggläsning.

Så nu undrar jag: vem är du som besöker min blogg? Vad är det du gillar (eller ogillar, vad vet jag) med min blogg? När och hur hittade du hit? Hur ofta tittar du in? Skriv en kommentar – man kan vara anonym där om man vill.

Vore kul att se vem alla mina okända (och kända – absolut – ni får också skriva) besökare är!

 
7 kommentarer

Publicerat av på 04 januari 2008 i i största allmänhet

 

7 svar till “Nytt år – och nya besökare!?

  1. tinselflickan

    04 januari 2008 at 12:55

    Hej
    Ja mig har du koll på va?
    Jag läser så fort du uppdaterar. Via Google reader.

    Jag gillar ditt underfundiga språk. Hittade dig via violen, så klart. Kram!

     
  2. Anonymous

    04 januari 2008 at 21:55

    Hej,

    jag kollar din blogg nästan varje dag, jag måste ju hålla mig uppdaterad om vad min före detta kollega gör nuförtiden! :-)
    /Pernilla

     
  3. Cina

    05 januari 2008 at 11:54

    Jag har läst din blogg i flera år känns det som ;) Har kommenterat ibland men nu är det nog länge sedan. Jag hittade dig genom endolistan där jag varit med nästan enda från början men inte tillhör de mest flitiga skribenterna, ialafall inte de senaste åren.

     
  4. Dina

    06 januari 2008 at 8:09

    Hej!
    Hittade din den hära bloggen efter att du skrivit om din trädgårdsblogg i violsammanhang ;-)
    Och eftersom jag gillar hur du skriver så fortsätter jag att läsa :-)
    Kram

     
  5. Atahari

    06 januari 2008 at 12:26

    Att jag läser vet du ju också, trots nytt alias och allt. Helt enklet för att jag gillar vad du skriver (även om du gärna får skriva oftare) och att jag känner någon slags gemenskap eftersom vi faktiskt träffats irl. :)

     
  6. LillAnn/Anna

    08 januari 2008 at 7:37

    Hej!

    Jag läser här då o då, när jag bläddrar igenom de bloggar jag följer. Hittade dig via violen (såklart) och gillar hur du skriver!

     
  7. inger

    08 januari 2008 at 16:15

    Här är inger från violen. Trodde ett tag att du slutat skriva (i maj någon gång…) och glömde din blogg lite men av en händelse upptäckte jag att jag missat massor =)
    Nu kikar jag in mest varje dag, precis som jag gjorde med din trädgårdsblogg hela ”utesäsongen”.
    kram

     

Kommentera

 
