RSS

Något att se fram emot

11 Jan

Men gud så gott jag sov när klockan ringde imorse. Till älsklingens irritation snoozade jag flera gånger innan jag mer eller mindre övertalade mig själv att stiga upp. Och nu sitter jag här på jobbet och är fortfarande trött. Trots att jag sovit gott och tillräckligt länge. Trots att det ljusnar ute och himlen ser ut att bli klarblå idag. Bara tanken på att öppna Illustrator och bli kreativ får mina ögon att blinka i slowmotion. Och då är det illa, för det brukar alltid pigga upp.

Men imorgon är det lördag och då får man sova lääääänge om man vill.

Det vill man. Oh yes, det vill man verkligen.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 11 januari 2008 i i största allmänhet

 

2 svar till “Något att se fram emot

  1. Anna

    11 januari 2008 at 15:30

    Du kommer vakna jättetidigt imorgon, och kommer inte kunna somna om. Bara för att… ;-)

     
  2. Anonymous

    14 januari 2008 at 16:00

    Har suttit i den situationen… Går igenom den varje måndag och fredag…
    angående din kommentar…
    MEN HALLÅ?
    Det är sjukt hurtbullish för mig. Hur ofta brukar jag gå ut en timme om jag får fråga?? ZERO! Jusste! Alltså sjukt hurtbullish för att vara jojo!

     

Kommentera

 
