RSS

Bara så ni vet

19 Mar
 
5 kommentarer

Publicerat av på 19 mars 2008 i i största allmänhet

 

5 svar till “Bara så ni vet

  1. Anna

    20 mars 2008 at 9:52

    Jag är besviken. Tydligen är jag bara 49% boknörd… :-/

     
  2. puzzlan

    20 mars 2008 at 10:17

    å jag vart 65 %. Önskar det var med. Men hinner ju inte. Hoppas dock att jag ska få tid i påsk. Fast jag vill ju gärna gå ut och röra på mig med. Talböcker kanske vore något? :-)

    Glad påsk!

     
  3. puzzlan

    20 mars 2008 at 10:19

    hmm…inte med. Mer ska det stå. :-)

     
  4. Ataharis

    21 mars 2008 at 14:00

    70 %! Inte så illa. :) Glad påsk!

     
  5. Kraka

    05 april 2008 at 13:21

    Nu har jag också gjort testet. Den som är nyfiken på hur det gick kan kika in på min blogg.

     

Kommentera

 
