RSS

Inget skämt men roligt ändå

01 Apr

Idag har jag, Lotten och en massa andra stått helt still i 5 minuter på Stockholms centralstation. Hur kul låter det? Men det var det! Riktigt coolt, och inte särskilt svårt heller.

Fast jag tror att det var ungefär lika många som filmade och tog foton. Eller kanske rent av fler.

Hittar dock än så länge inget på Youtube. Man blir faktiskt lite upprörd – det var ju mer än en timme sen och fortfarande inget på nätet! Det är ingen ordning på dagens ungdom.

Var trött efter en strulig dag på jobbet och konstant huvudvärk sen imorse. Hade först tänkt åka hem, men så ändrade jag mig. Fem minuter måste man väl kunna avsätta till något som verkar häftigt att delta i? Och se, det kunde jag.

Vilket jag är himla glad för. Inte nog med att det faktiskt var häftigt att vara med – huvudvärken släppte också.

Uppdatering: Freeze Stockholm fanns med i slutet av ABCs sändning 19.15. Och den finns ju på webben. Youtube släng er i väggen!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 01 april 2008 i i största allmänhet

 

3 svar till “Inget skämt men roligt ändå

  1. david santos

    01 april 2008 at 17:28

    Hello, Annika!
    I loved this posting and this blog.
    Thank you.
    Have a good week,

     
  2. Anna

    01 april 2008 at 19:30

    Man behöver inte ta sig till utlandet, faktiskt… ;-)

    http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article2169888.ab

    Och det stannades tydligen i Malmö också, men det är något fel på länken till deras artikel. ;-/

    Kul grej. Sånt som vi mammalediga amningshjärnor inte känner till. ;-)

     
  3. A N N I K A

    04 april 2008 at 16:52

    Ja jag vet. Men jag hann ju inte ända till Malmö direkt efter jobbet.

    Freeze var samtidigt i massor av städer runt om i världen.

    Och jag är så himla glad att jag tog mig tid att vara med! Även om jag å det bestämdaste vill framhäva att jag inte var där för att manifestera för eller mot något. Det var ju bara för att det var så kul!

     

Kommentera

 
