RSS

Full men trist?

17 Apr

Det där med Facebook har jag nästan glömt bort. Loggar väl in en gång i månaden ungefär. Men eftersom jag har lagt till en del applikationer så droppar det ibland in mail angående dessa. Som till exempel applikationen Compare People, där ens facebookpolare kan välja vem de helst vill dejta, vem som skrattar mest, vem man helst skulle vilja vara på en öde ö med osv. För er som aldrig sett applikationen ska jag kanske förklara att för varje fråga får man upp två av sina polare att välja mellan, så man får så klart ta resultaten med en stor nypa salt.

Idag ramlade det in en liten uppdatering från Compare People om min status hos facebookpolarna just nu. Good är alltså där jag fått flest röster, Bad är där jag fått minst röster (enligt närmare koll faktiskt ingen alls). Visst stämmer bra, annat… WTF?

GOOD:
person who can drink the most
most creative
best travel companion

BAD:
most athletic
person with the best sense of humor

Skulle väl kunna garva åt det, men jag har så jäkla dåligt sinne för humor så jag tänkte istället skälla ut alla mina facebookpolare. Efter att jag supit dem under bordet.

 
4 kommentarer

Publicerat av på 17 april 2008 i i största allmänhet

 

4 svar till “Full men trist?

  1. Anna

    17 april 2008 at 9:44

    Ha ha ha! Det där med ”drink the most” måste ha kommit sedan du flyttade till Norrland, för det där känner jag inte igen. Och oroa dig inte för det där med humor – det är helt förståeligt att man tappar den när man bor på fel sida av Sverige.

    ;-)

    Äsch, skojade bara. Det är ju helt klart att dina facebookpolare har förväxlat svarsknapparna…

    KRAM!

     
  2. Molly

    17 april 2008 at 19:58

    Åh,jag är en av de som röstat på dig som ”best travel companion”! Kommer inte ihåg vem som var det andra alternativet, men du hade ”vunnit” över de flesta. :)

    *kram*

     
  3. A N N I K A

    18 april 2008 at 13:43

    Anna, personligen minns jag alltför väl när när jag efter två tequila hemma hos syrran satte ner kaffekoppen mot ett kakfat och spillde kaffe över golvet. Två gånger. På samma ställe. Med en halv minuts mellanrum. Och jag fattade fortfarande inte varför koppen välte. So much for drink the most…

    Molly, tack! Lovar att rösta på dig med!

     
  4. monni

    19 april 2008 at 9:25

    Och ännu en gång späds depressionen på eftersom jag ALDRIG har tid att sitta mer än 15 min åt gången på internet…vet inte ens vad facebook är trots att alla andra verkar vara jätteinne på det. Hur off är man egentligen?

     

Kommentera

 
