RSS

Freeeeedag

18 Apr

Äntligen äntligen äntligen helg. Och dessutom ser väderprognoserna högst lovande ut. Det är redan riktigt soligt och skönt ute, och bättre ska det tydligen bli.

Ikväll ska jag och älsklingen på R.E.A och (hoppas jag verkligen) skratta mycket.

Imorgon ska vi på tasting och prova en massa whisky. Ja, jag kan ju dricka mest av mina facebookpolers har jag hört, så det är väl bara att tuta å köra. Hick.

Annars är helgen skönt oplanerad och därför bara nästan-planerar jag att fixa lite trädgården, gå långa promenader och kanske rent av köpa ett par jeans. Fast inte allt samtidigt och kanske inte ens allt. Tänker däremot, alldeles absolut säkert, sitta i solen och bara njuta.

Nu däremot ska jag hastigt packa ihop här på jobbet, istället för att hänga kvar alldeles för länge som jag gjort resten av veckan, och för en gångs skull kompa ut lite tidigare än vanligt. Hem och kamma mig, innan vi åker tillbaka till stan för kvällens skrattfest.

Arrivenmorot!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 18 april 2008 i må bra

 

Kommentera

 
