RSS

En dag i mitt spännande liv

07 Maj

Två dagars intensiva möten, inte bara ett långt utan flera separata på varandra följande, har satt sina spår. Mentalt trött och fysiskt seg. Eller om det var tvärtom. Hjärnan behöver i alla fall varva ner lite, så dagen idag har mest ägnats åt en massa småplock. Sådant som också behöver göras, fast kanske inte högprioriterat på attgöralistan. Borde antagligen gjort annat istället, typ sånt som kom upp på mötena, men det har ärligt talat känts som en fysisk omöjlighet. Armarna har vägrat lyfta upp anteckningsblock och pärmar ur väskan. Istället har jag satt ihop nya brevkorgar, försökt få bort ett verktygsfält från uppdaterade Outlook (utan framgång), på nytt försökt synka min mobil (utan framgång), betat av en del mail (framgångsrikt, hurra) och sorterat kvitton från tjänsteresor.

Bara en timme tills jag får flexa ut, sen ska jag hem och … tja … sova en stund kanske?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 07 maj 2008 i i största allmänhet

 

Kommentera

 
