RSS

Målgång

30 Sep
Fick en helt fantastisk bukett med bara orkideer med mig hem från Singapores delegation.

Kongressen är över. I lördags vid femtiden åkte jag hem från den för sista gången och nu är jag leeeedig. Allt har gått jättebra, de få problem vi har stött på under kongressdagarna har lösts. Stämningen har varit god, federationen verkar väldigt nöjd. Och det är även jag. Det känns bra när alla förberedelser, allt slit, ger resultat. Och märkligt nog känns det inte så himla tomt nu efteråt heller. Det var lite sorgligt att säga hejdå till alla från federationen, men i övrigt är jag väldigt KLAR med kongressen. Så det var skönt att åka hem och släppa taget.

I lördags kväll skålade jag med älsklingen i champagne, och åt en supergod middag bestående av enbart förrätter och efterrätt. Yum. Kävllen avslutades med film (på nya stora tv:n): American Gangster. Mycket bra film!

I söndags sovmorgon, långsam frukost, långpromenad på Skogsö i strålande höstväder och lunchmackor i lä på en solvarm klippa vid havet.

Igår ett halvt jobbrelaterat ärende, sen lite veckohandling och därefter ytterligare en skön promenad i höstsolen innan jag parkerade mig i soffan med första Karin Alvtegen-boken. Verkar lovande – och fler finns det.

Idag ska jag träffa Sararara hela dan, och det ska bli så himla mysigt.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 30 september 2008 i i största allmänhet

 

Kommentera

 
