RSS

Långt efter mitt i natten

05 Okt

Varför kan man inte sova ibland?

Jag är egentligen jättetrött, klockan är kvart i fem – jag gick och la mig halv ett. Slumrade till efter en timme, sen vaknade jag igen vid halv tre. Efter att ha legat vaken en halvtimme till, och blivit allt mindre sömnig, steg jag upp.

Nu har jag läst bloggar, kollat packlistan inför resan, checkat mail… och fortfarande känner jag mig alltför vaken för att somna. Börjar dessutom bli hungrig.

Hade det inte varit för att övriga här hemma sover hade jag börjat packa. Men då väcker jag de andra, och det tycker jag är rätt taskigt. Så jag får väl göra en macka så tyst jag bara kan och sen krypa ner i sängen igen.

Kommer att vara halvdöd imorgon. Vi som har middagsgäster och gästkock imorgon kväll. Innan dess packning som ska bli klar. Och tidig uppstigning måndag.

Suck.

 
3 kommentarer

Publicerat av på 05 oktober 2008 i i största allmänhet

 

3 svar till “Långt efter mitt i natten

  1. Molly

    05 oktober 2008 at 7:27

    DET förklarar varför din kommentar är registrerad 04:49. :)

    Du är så duktig, som bakade kanelsnäckor! För egen del blev det en tur till Mobban och konditoriet där. Och sen hem till Basti och hans föräldrar. Han ler nu! Världens godaste brorson! :)

    *massor av kramar*

     
  2. Anna

    05 oktober 2008 at 7:44

    Då gick du och la dig ungefär samtidigt samtidigt som Matilda väckte mig.

    *gnuggar mina trötta ögon*

    Ha det så himla jättebra i Rom!!!

     
  3. elvatolv

    05 oktober 2008 at 11:48

    ha det nu så himla underbaaaart.

    kram!!!

     

Kommentera

 
