RSS

Fast det har hänt roliga saker också

26 Nov

Alltså, det är inte det att det inte har hänt nåt på sistone. Det är faktiskt så att det har hänt en hel del, men jag har inte riktigt haft tid, eller mental ork, att sätta det på pränt. Och ju längre man väntar, desto mer känns det som man borde berätta. Å ena sidan vill jag inte blogga om en del av det som upptar mina tankar just nu, så här i offentligheten – och då blir det svårt att blogga om vardagstrivialiteter också. Det känns så… trivialt. Å andra sidan har jag ett behov att få ur mig, men kanske då inte till alla och envar. Funderar faktiskt på att flytta. Ja, bloggen alltså. Vi får se om jag får ork att genomföra det projektet.

Är i nån slags mentalt vacuum efter Stora Kongressen, känner mig håglös. Svårtstartad. Åker på den ena infektionen efter den andra, så jag är trött även fysiskt. November är sällan någon bra månad. För mörkt, för kallt, för tröstlöst.

Bara hoppas att december blir bättre.

 
3 kommentarer

Publicerat av på 26 november 2008 i i största allmänhet

 

3 svar till “Fast det har hänt roliga saker också

  1. Kraka

    26 november 2008 at 20:31

    Ja, det är skönt att ha möjligheten att skydda en del av sina inlägg och ha koll på vilka som fått lösenordet. En egen domän är inte heller så dumt…
    November är trist! Kram!

     
  2. Molly

    26 november 2008 at 22:30

    Kan man inte sätta lösen på enstaka inlägg på blogspot?

    Du, november är snart slut! Härligt! På söndag åker julgrejorna upp (i dagsläget EN adventstake) och då blir det liiiite ljusare i detta avlånga land.

    *kramar*

     
  3. A N N I K A

    27 november 2008 at 12:47

    Nä, på blogger måste man lösenordsskydda allt eller inget. Och jag vill inte ha lösenord på allt.

     

Kommentera

 
