RSS

Gott Nytt År!

31 Dec

Avslutar året med en riktigt superoriginell rubrik ,.,

Här hade man kunnat tänka sig att det skulle vara till exempel listor på årets höjdpunkter och lågvattenmärken, eller nåt annat spirituellt som sammanfattar året – men jag hinner inte. Visar sig att två av gästerna insjuknat rejält och inte kommer, vilket innebär att jag hastigt fått fixa även efterrätten. Och där kanske summeringen av året kom iallafall. För är det nåt som har präglat året så är det mycket att göra och lite för lite tid att göra det på.

Men jag vill ändå passa på att önska er alla en riktigt härlig nyårsafton och ett alldeles alldeles … underbart … nytt år!

 
3 kommentarer

Publicerat av på 31 december 2008 i i största allmänhet

 

3 svar till “Gott Nytt År!

  1. Lilla Lobelia

    31 december 2008 at 16:45

    Tack Annika och detsamma önskar jag dig!! (Hade jag bott närmare hade jag fixat desserten… ;)

    Stor nyårskram!

     
  2. Dina

    01 januari 2009 at 7:34

    Du ville ju hellre fixa efterrätt än huvudsådan ;-)
    God fortsättning!

     
  3. Kraka

    02 januari 2009 at 20:32

    Önskar dig ett riktigt, riktigt gott 2009!

     

Kommentera

 
