RSS

Mitt nya jag

21 Jan

Igår var jag hos hårstylisten och gjorde slag i saken. Förra gången blev det ju snyggt med de bruna tonerna, fast sen tyckte jag att det tvättades ur och blev lite blaskigt mörkblont igen. Så den här gången skippade vi slingorna och körde på en ”mustig brun nyans”. Inga nummer avslöjades denna gång. Men det blev skillnad! Älsklingen har lite svårt att vänja sig, och kollegorna kände inte riktigt igen mig idag, men jag måste säga att jag är rätt nöjd. Undrar när jag ska ta upp med chefen att brunetter har högre lön…?

Och idag tränade jag igen. Styrketräning denna gång. Inte lika kul som i söndags, men det blev gjort. It’s a brave new world!

Jag beskar bilden för att skona er från det idiotleende jag alltid tycks få på bild nuförtiden. Hoppas det är trevligare i verkliga livet.

 
4 kommentarer

Publicerat av på 21 januari 2009 i i största allmänhet

 

4 svar till “Mitt nya jag

  1. Anna

    22 januari 2009 at 7:55

    Snyggt! Jag trivs väldigt bra som brunett själv, och katten vet om inte lönen påverkats i positiv riktning sedan jag började färga…

    Lycka till! ;-D

     
  2. Molly

    22 januari 2009 at 15:54

    Snyggt!

    (Och jag trivs också som brunett!) ;)

     
  3. Monni

    22 januari 2009 at 19:31

    Mina chefer har då inte förstått att jag ska ha mer betalt, men det har nog inte med hårfärgen att göra. Våra löner för 2008 blir KANSKE färdiga innan årets revision…men snart har Region Skåne slagit rekord i idioti!!!

    Nu finns det ju faktiskt en viss likhet mellan oss!! Snyggt!!

     
  4. Anonymous

    22 januari 2009 at 20:51

    Åh vad du är modig! Och snyggt blev det också!

    Kram Sanna

     

Kommentera

 
