RSS

Så himla nöjd

27 Jan

Det var eeeevigheter sen jag var kursledare. Tänk, en gång i tiden var jag det varje vecka i princip. Inte så att jag har saknat det märkbart, men idag när jag stod där så kändes det riktigt bra. Bekvämt. Hyser inga som helst ambitioner att bli lärare. Verkligen inte. Men att lite då och då dela med sig av kunskaper till ett intresserat gäng människor – det är faktiskt riktigt kul. Och jag är bra på det, fortfarande.

För i dag har jag hållt en internutbildning i hur man använder Outlook. Inte öppna mailen, utan lite tips och tricks för hur man använder HELA Outlook. Och jäklar vad nöjd jag är. För det första verkade alla intresserade och nöjda, för det andra kunde jag svara på i princip alla frågor och för det tredje blev jag klar exakt på utsatt tid. Amen hur bra är inte jag, liksom?

 
4 kommentarer

Publicerat av på 27 januari 2009 i i största allmänhet

 

4 svar till “Så himla nöjd

  1. Molly

    27 januari 2009 at 15:51

    Där det visste jag redan. :)

    *kram*

     
  2. Anna

    27 januari 2009 at 18:28

    Jag med. Men du, kommer du att lägga ut din kurs somen tutorial på nätet, så att vi andra får glädje av dina kunskaper? ;-)

     
  3. E

    27 januari 2009 at 18:32

    Bra? BRA?! Du är BÄST helt enkelt! :0)

     
  4. A N N I K A

    28 januari 2009 at 14:59

    Tack tack, kära fanclub! :o)

    Tutorial, eh… du får nästan fråga kursdeltagarna – det var de som antecknade, medan jag visade.

     

Kommentera

 
