RSS

Vik hädan, virus!

04 Feb

Har varit så himla effektiv hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen. Skrivit flera specar, skrivit rent ett protokoll, färdigställt bilagorna, skissat på en layout.

Och sen bara gick luften ur mig totalt.

Känner mig trött och hängig och förkyld. Och det har jag inte tid med. Eller lust med, för den delen. För imorgon är det seminarium och lunch och kören, och på fredag ska jag på Creative Day och det ser jag alldeles speciellt fram emot. En hel dags inspiration, åh vad jag behöver det! Så då kan jag ju inte komma dit med dundersnuva eller feber eller hosta, det går verkligen inte för sig.

 
3 kommentarer

Publicerat av på 04 februari 2009 i i största allmänhet

 

3 svar till “Vik hädan, virus!

  1. Anna

    04 februari 2009 at 14:26

    Hoppas att du klarar dig bättre än jag. Sitter i soffan och tycker synd om mig själv… :-(

    Ps…Mitt verifieringsord är zoomproi. Kan det vara något som tillhört Kapten Zooms braxer, kanske? ;-)

     
  2. Prosit...

    04 februari 2009 at 16:08

    Jag sa ju att du skulle vara sjuk idag, då hade du kunnat vila ut dig till imorrn (sa hon som är inne på treje dagen som sjukling)
    Krya på dig och kom hem snart, jag är sällskapssjuk!

     
  3. Anonymous

    05 februari 2009 at 11:17

    Isch vilken bad tajming!

    Krya på dig!

    Kram

    Sanna

     

Kommentera

 
