RSS

Livet är orättvist

09 Feb

Jaha, så var man sjuk. Intensiv huvudvärk sen igår förmiddag och den vägrar släppa trots att jag slängt alla sorters smärtstillande på den. Idag fick jag feber också. Snälla säg att det inte är influensa, snälla snälla snälla. Har så himla mycket inbokat den här veckan, både jobb och privata grejer. Och på fredag kommer dottern upp. Vill inte vara sjuk!

Superextraynkligt är det att jag inte kan se film eller läsa en bok eller ens sitta vid datorn mer än en kvart i taget, för sen accelererar huvudvärken. Så här sitter man och kan inte ens pigga upp sig med en bra film eller en spännande bok.

Eländes elände.

 
4 kommentarer

Publicerat av på 09 februari 2009 i huvudvärk

 

4 svar till “Livet är orättvist

  1. Monni

    09 februari 2009 at 14:13

    Stackars dig!!!! Håller båda tummarna för att det INTE är flunsan.
    Stor kram!!!

     
  2. Anna

    09 februari 2009 at 16:31

    Ja, stackars, stackars! :-(

    Kanske är samma som jag hade i förra veckan (låter än så länge som samma sak), men jag blev bra på 3-4 dagar…

    Kramar!

     
  3. Anonymous

    10 februari 2009 at 8:56

    Så vi är i samma båt, du och jag och Mandy då…

    Vi hoppas att vi har genomlevt den sista helvetesnatten nu.

    KRYA PÅ SIG!

    Kram Sanna

     
  4. Anna

    10 februari 2009 at 14:19

    Hur mår du idag?

     

Kommentera

 
