RSS

Välkommen!

19 Feb

Jaha, jag har packat upp de flesta flyttlådor, men tycker inte riktigt jag fått till det med inredningen än. Så det kan vara så att det blir lite layoutmässiga ändringar framöver. Eller så orkar jag inte. Vi får se.

Hur som helst är det samma gamla Citronanka här som på Blogger. Alla inlägg och alla kommentarer ska vara medflyttade. Alla blogglänkar är inlagda. Ska bara komma på hur jag får till det där med kategorivisningen och den nytilkomna Uncategorized som jag vill ha bort – helst i ett enda smidigt drag. Och vad är det för skillnad på kategorier och etiketter, ni som vet?

 
3 kommentarer

Publicerat av på 19 februari 2009 i i största allmänhet

 

3 svar till “Välkommen!

  1. Sanna

    19 februari 2009 at 12:36

    Det ser finfint ut! Jag vill gärna ha lösenord, om jag får.

    Kram!

     
  2. Karin L

    20 februari 2009 at 18:20

    Alltså, hallå, nu måste jag ju lägga till denna i favoriter oxå! *suck*

     
    • Annika

      20 februari 2009 at 18:41

      Ja, visst är livet tufft ibland? ;)

       

Kommentera

 
