RSS

Väntan värd?

24 Feb

Men äntligen har då Victoria och Daniel förlovat sig. Herregud, vad de har fått vänta. Och varför det, kan man ju undra. Är uppriktigt glad å deras vägnar att de nu får deklamera sin kärlek för världen. Det känns fint att förlova sig, det borde alla vuxna älskande människor få göra precis när de själv vill. Och gifta sig, så klart.

Jag tar inte vägen över Slottsbacken hem idag heller, även om det är nästgårds. Det lär vara hur mycket folk som helst där som ska gratulera (eller bara vara med när det händer), och halka runt i snömodden.

Men har man en blogg behöver man inte trängas. Eller halka.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 24 februari 2009 i i största allmänhet, kärlek

 

2 svar till “Väntan värd?

  1. Anna

    24 februari 2009 at 19:46

    Har ni snömodd? Här är det alldeles torrt. Vid midnatt i lördags kväll låg det ca 10 cm nyfallen snö på marken och 12 timmar senare var det borta. Lite snopet… Fast idag var det riktig vårkänsla i luften, så då gjorde det inget. Och kidsens sportlov är ju ändå slut, så då behövs det ingen snö. ;-)

    (Alltså, min kid har ju inget sportlov, men jag minns fortfarande besvikelsen när det inte kom snö till sportlovet, så jag har glatts (är detta ett ord?) med dem i år när det varit snö hela veckan lååååång! ;-))

    Och ja – kul att de äntligen får förlova sig. Någon på jobbet tyckte det var på tiden, för kronprinsessan börjar ju bli en gammal nucka nu. Taskigt. Så jag påminde kollegan att hon faktiskt bara var ett par år yngre när hon själv gifte sig. Då blev hon tyst. ;-D

     
  2. Salvia

    24 februari 2009 at 20:11

    Du har fått pris! Av mig också. Borde såklart länka, men, men…

    Vet förresten inte om jag har din lösen?!?

    KRAM!

     

Kommentera

 
