RSS

Tråktränat

04 Mar

Efter några veckors träningsuppehåll (främst orsakat av huvudvärkseländet) var jag och tränade idag. Crosstrainer, drag-och-lyft-maskiner, situps på pilatesboll, promenad på löpband. Mitt ”vanliga” program. Om jag hade hunnit bygga upp nån liten muskel innan uppehållet, så kan jag säga att den muskeln raskt fallit i dvala igen. Sak samma med eventuell kondition. Fast jag tyckte ju inte att jag kände så mycket skillnad då heller, så jag är väl helt enkelt kvar nere på nån slags nollnivå ett tag till.

Och tusan vad trött jag blev. Helt urlakad.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 04 mars 2009 i i största allmänhet

 

2 svar till “Tråktränat

  1. Molly

    05 mars 2009 at 21:02

    Så duktig du är! Bravo!

     
    • Annika

      06 mars 2009 at 10:29

      Eller hur?

       

Kommentera

 
