RSS

On and on and on and…

06 Mar

Huvudvärken sitter kvar. Skit. Ska förvisso till sjukgymnast i eftermiddag, först besöket, så hon kanske har några fiffiga idéer. Men innan dess ska jag jobba många timmar. Och det känns inte helt lätt. Till exempel har det tagit mig tio minuter att skriva det här, för jag har svårt att koncentrera mig.

Imorgon måste jag vara bättre. Måste måste måste. För då ska jag äta lunch med tjejerna. Och på kvällen är det middag hos favvokompisarna. Tänk om jag inte orkar det?

Ja! Jag tycker synd om mig själv! OK!?

 
3 kommentarer

Publicerat av på 06 mars 2009 i i största allmänhet

 

3 svar till “On and on and on and…

  1. Tinselflickan

    06 mars 2009 at 12:56

    Krya krya krya!!! Kram kram kram!!!

     
  2. Kraka

    06 mars 2009 at 17:27

    Det ÄR synd om dig. Krya på dig!

     
  3. Anna

    06 mars 2009 at 19:03

    Helt OK. Du är inte den enda som tycker synd om dig!

    KRAM!

     

Kommentera

 
