RSS

Distraherad

18 Mar

Har inte riktigt tid att blogga just nu. På dagtid jobbar jag (of course), på kvällarna har jag fastnat i total nostalgi när jag letat bilder till ett nu-och-då-album på min Facebook-sida. Och varje ny bild som hamnar i albumet genererar lika nostalgiska kommentarer från gamla vänner, vilket gör mig ännu mer peppad att leta bilder. Än har jag bara letat bland fars inscannade gamla diabilder. Nästa steg är att gräva fram mina egna gamla instamaticbilder och börja scanna.

Men det är väl ok om jag inte bloggar på ett par veckor va? (Please say no…)

 
6 kommentarer

Publicerat av på 18 mars 2009 i i största allmänhet

 

6 svar till “Distraherad

  1. Tinselflickan

    18 mars 2009 at 17:33

    Du får väl lägga upp ett galleri av skämsbilder i bloggen så är du nog förlåten… :)

     
  2. Anna

    18 mars 2009 at 20:23

    Har vägrat facebook ända sedan starten (huvudsakligen pga deras ursprungliga registreringsvillkor, som jag inte gillade), men inser nu att du genom facebook fortfarande ”känner” folk som jag helt tappat. Därför håller jag på att registrera mig nu, väntar bara på bekräftelsemailet…

    Och om du bara fortsätter plocka fram roliga bilder från hedenhös tycker jag det är helt OK att du försvinner härifrån ett tag… Fast jag tror andra (som inte tycker det är roligt att kolla kläder och frisyrer från 80-talet) kanske protesterar. ;-)

    Du missade förresten ett namn på en av bilderna… Matilda är också med på bilden från kalaset, sommaren 2007. ;-)

     
  3. Sanna

    19 mars 2009 at 9:02

    Not ok.

    :-)

     
  4. Molly

    19 mars 2009 at 17:15

    Eftersom jag är en av dem som kommenterar på Facebook tycker jag att det är heeeelt OK att du försvinner härifrån. Ett litet tag till. Sen måste du börja skriva igen. :)

     
  5. Monni

    21 mars 2009 at 15:24

    Är också med i klubben ”våga vägra Facebook”, framförallt pga tidsbrist.
    Men tack för länken!
    Kanske oxå ska registrera mig?

     
  6. Kraka

    22 mars 2009 at 9:12

    Nej, absolut inte! Jag förväntar mig att alltid hitta nya spännande blogginlägg hos alla dem jag följer varje gång jag går in och kollar. :-)

     

Kommentera

 
