RSS

Jag, ett underbarn

14 Apr

twitter

Enligt min (skitkassa) Twitter-grej här i högermarginalen har jag twittrat ett R för ett år sen – långt innan jag hade ett konto. Undrar vad jag menade med det?

Men allra mest fantastiskt är att jag tydligen skickade ett Twitter 39 years ago.  Det syns inte vad jag skrev då, när jag var tre år – men jag tror det är som fax, de bleknar efter ett par år. Uppenbart är i alla fall att jag var före min tid. Kanske bloggade via moderkakan? La upp mig på Facebook vid inskrivning på BVC? Googlade på lekis?

Lärde män diskuterar om det rent av är så att det var jag som uppfann internet.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 14 april 2009 i teknikens under

 

2 svar till “Jag, ett underbarn

  1. Tinselflickan

    15 april 2009 at 7:31

    Klart att det var du som uppfann internet! :)

     
  2. Molly

    15 april 2009 at 18:13

    Hahahahaha! :)

     

Kommentera

 
