RSS

Nope

06 Sep

Blev ingen körsång idag. Halsen känns sårig och inte alls i form för sång – och att smitta resten av kören är väl lite osjysst, så jag stannade hemma. I övrigt däremot känner jag mig rätt pigg. Ingen feber, knappt nån huvudvärk. Men lika långsam, även om det antagligen beror på att jag bestämt mig för att bara vara idag. Klockan är halv fyra och jag har gjort absolut ingenting, förutom ätit sen frukost (bacon, äggröra, grönsaker, stor kopp earl grey) och sett ett antal halvtaskiga sitcoms på TV3. Kanske ska ha lite lunch idag? Liksom riktigt skämma bort mig. Neeeeh. Är inte hungrig (och med min hastighet idag har jag väl bränt max 25 kalorier). Tar en kopp te och en liten skål blandade nötter, det får räcka. Ikväll ska jag ha resten av delikatesserna och se en bra film.

Och sen kommer älsklingen hem. Yay!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 06 september 2009 i i största allmänhet

 

Kommentera

 
