RSS

Trotsålder

10 Dec

Vaknade med huvudvärk, tog några tabletter och la mig igen. Sov halvdåligt lite drygt en timme till, sen gav jag upp. Steg upp, åt frukost, åkte till jobbet. Sitter här med ungefär samma skithuvudvärk och får inte sådär jättemycket gjort. Men mer än inget alls, åtminstone.

Är just nu i ett läge där jag är lätt förbannad på huvudvärken och tänker att jag minsann inte tänker krusa den. Den försvinner ju inte i alla fall! Jag vet inte hur klokt det förhållningssättet är. Antingen funkar det, dvs jag får saker gjorda när huvudvärken smiter skamset iväg med svansen mellan benen. Eller så får jag betala dyrt med ännu mer huvudvärk.

 
1 kommentar

Publicerat av på 10 december 2009 i huvudvärk

 

Ett svar till “Trotsålder

  1. Anna i Malmö

    11 december 2009 at 21:20

    Tycker också du ska sluta krusa. För om du ska vara hemma och ta det lugnt varje gång du har ont kommer du ju aldrig ut. Och ibland kan man ju glömma huvudvärken lite när man gör roliga saker. Så gör massor av roliga saker och lämna de tråkiga till folk som inte har huvudvärk. ;) (Fast ta det lite lugnt om du känner att det blir värre. Onödigt att ”förta” sig. ;))

     

Kommentera

 
