RSS

Nehe

03 Jan

Så som traditionen bjuder kommer jag inte att göra nån summering av året som gick, troligen inte heller av decenniet som gick. Jag kommer inte heller att göra några listor på lästa böcker, lyssnade låtar, sedda filmer, missade tv-serier eller ens veckans matsedel. Och detta inte för att jag inte gillar listor. Jag är bara så himla kass på såna där listor. Är mycket bättre på attgöralistor och packlistor. Så om ni vill ha en sån kan jag absolut prestera.

Jag ger inte heller några nyårslöften, för övrigt. Däremot finns det en viss risk att jag fortsätter blogga med totalt slumpmässig frekvens även 2010. Take it or leave it.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 03 januari 2010 i i största allmänhet

 

2 svar till “Nehe

  1. Monni

    05 januari 2010 at 20:25

    Helt ok, kära du. Jag följer dig. Kan det bero på generna?

     
  2. Lobelia

    05 januari 2010 at 22:19

    Samma här. Kan det vara så att så fort något har hänt så tappar det i intresse, medans det som fortfarande ligger i framtiden drar mer? Det skulle ju förklara varför vi klarar pack- och attgöra, men inte ‘dessa biografier läste jag under 00-talet’.
    Önskar dig ett bra 2010!

     

Kommentera

 
