RSS

Guldstjärna

12 Jan

När jag, efter diverse tågförseningar, kom till gymmet igår kväll så var core-passet fullbokat. Det var dessutom så fullt på gymmet att det inte fanns några lediga skåp i damernas omklädningsrum. Nyårslöften, anyone?

Men istället för att ge upp, så bytte jag om, knölade ner alla icke-träningskläder i väskan, väntade ut ett ledigt skåp och körde sen ett intensivpass på löpbandet. Dvs gick i uppförsbackar i drygt 20 minuter. Kollade dessutom schemat med iver för att kunna boka in nästa lämpliga pass istället. Funderade på fullaste allvar på att testa poweryoga på lördag morgon kl 8, men insåg min egen begränsning (dvs morgontrötthet) och satsar istället på core 11.10. Missar visserligen långfrukost till Melodikrysset, men plötsligt känns det mer angeläget att träna och den känslan får man nog gulla med lite så den håller i sig.

Fasen, jag är stolt över mig själv.

 
4 kommentarer

Publicerat av på 12 januari 2010 i träning, vikt

 

4 svar till “Guldstjärna

  1. E

    12 januari 2010 at 12:37

    Heja heja! Jag är mäkta imponerad, jag har lagt ner att ens tänka tanken att jag borde träna…

     
    • Annika

      12 januari 2010 at 15:30

      Du promenerar ju till och från jobbet varje dag – det kallar jag träning! :)

       
  2. Anna i Malmö

    12 januari 2010 at 13:17

    Applåder!!!! :D

     
  3. Monni

    23 januari 2010 at 12:08

    Suveränt!!!

     

Kommentera

 
