RSS

Kanske ska lägga mig igen

14 Feb

Vad är det som gör att vissa mornar vaknar man på fel sida? Hade en mysig lördagskväll, har sovit gott – och idag känner jag mig bara irriterad. Taggig. Av ingen som helst anledning, tycks det. Blir motvalls och gnällig och neggig. Gnisslar tänder i vaket tillstånd. Orättvist mot övriga familjen, som inte gjort något för att förtjäna detta. Och orättvist mot mig, tycker jag – jag har ju inte heller gjort något för att förtjäna att vara på kasst humör.

 
1 kommentar

Publicerat av på 14 februari 2010 i frustration

 

Ett svar till “Kanske ska lägga mig igen

  1. Anna i Malmö

    14 februari 2010 at 15:39

    Känner igen det där. Hade en sådan morgon (dag) igår och det gick ut över både man och barn. Liiiite dåligt samvete idag, men vad ska man göra. Kan nån inte bara uppfinna ett bot motdåliga dagar? :-/

     

Kommentera

 
