RSS

Förväntan

26 Mar

Ikväll kommer Syrran Syrran upp hit, tillsammans med J1, J2 och min dotter. Imorgon ska jag och syrran på gospelhelg, medan kusinerna får roa sig bäst de kan. Syrran och J2 stannar tills på måndag kväll. J1 och min dotter stannar tills vi alla tre kör ner till Skåne på torsdag och firar påsk i sommarstugan.

OCH jag är ledig hela veckan. Det känns så himla skönt att tänka på. Inte ens prognoser om snö på söndag får mig att tappa sugen. Just precis nu, med sol ute och mycket att se fram emot, känns lite mer snö bara som kuriosa i sammanhanget.

Tralalalaaaa!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 26 mars 2010 i brasaker

 

2 svar till “Förväntan

  1. Sanna

    26 mars 2010 at 23:31

    Härligt vännen! Vad mysigt ni ska ha.

    Stor kram!

     
  2. Anna

    27 mars 2010 at 12:17

    Låter härligt! Hälsa syrran syrran från mig! :)

     

Kommentera

 
