RSS

I’m too sexy for my skirt

22 Jun

Ni vet (några av er iallafall) när man blir lite tjock och låren liksom också blir lite tjocka. Och så blir det sommar, så  man vill ha kjol på sig nån gång då och då. Men efter en timme så har man nån slags friktionsskador på insidan av låren och tappar helt lusten att ha kjol när det är varmt ute. Ni vet en sån situation?

Jag gick in på Twilfit och frågade om jag var den enda tjockisen i hela världen som råkade ut för sånt – och tänka sig. Det var jag inte! Och svaret på frågan vi alla ställer oss (förutsatt att frågan är ”hur ska man klara att ha kjol på sig utan att få skavsår?”) är att inköpa ett par mamelucker i stickat siden. Svala och bekväma, och inte ett skavsår så långt ögat kan nå. Har man bara en kjol som går ner till knäna syns de inte om man för sig som en dam; dvs inte sitter ner bredbent eller hasar upp kjolen av någon anledning. (Man bör inte heller, Marilyn Monroe-likt, ställa sig över ett utblås mitt i gatan)

Fast jag har inte vågat visa dem för älsklingen än – det får nog vänta tills vi är ensamma hemma, för han kommer sannolikt att bli så vansinnigt upphetsad att vi måste ha sex omedelbart.

 
6 kommentarer

Publicerat av på 22 juni 2010 i kläder

 

6 svar till “I’m too sexy for my skirt

  1. Monni

    22 juni 2010 at 19:20

    Fniss!!!

     
  2. Monni

    22 juni 2010 at 19:20

    Inte åt dina lår, utan åt sexigheten…

     
    • Annika

      23 juni 2010 at 16:32

      Jag fattade det :)

       
  3. Anna

    23 juni 2010 at 19:33

    Hihihihihi!!! :D

    (Jo, jag har haft det problemet också…)

     
  4. Anna

    23 juni 2010 at 19:34

    Alltså skavsåren. Inte det där att maken blir vansinnigt upphetsad… Eller, i alla fall inte i kombination med skavsåren. ;)

     
  5. Sanna

    23 juni 2010 at 20:20

    You’ve got a way with words, girl!

    Jag har också haft det problemet och hade älskat dina mamalucker då…

    Kram!

     

Kommentera

 
