RSS

Ha!

24 Jun

Midsommar är uppstyrd. Och inte av mig. Nån annan tog tag i det, organiserade inköp (igår och idag) och jag vet vilka som kommer och plötsligt känns det betydligt enklare att bara dyka upp med lakan och egen dricka. För nu vet jag ju att andra planerar. Och älsklingen bara konstaterar ”det fixade ju sig, vad var du så orolig för?”. Hmmm.

Enda oron är väl att jag knappt känner dem som vi ska fira med, medan de alla känner varandra om jag fattat rätt. Men det ska nog bli bra ändå.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 24 juni 2010 i frustration

 

Kommentera

 
