RSS

Ptja

29 Jun

Å ena sidan så släppte huvudvärken sitt värsta grepp. Och baraföratt så sprang jag 1½ minut på uppvärmningen, istället för att bara gå raskt.

Å andra sidan blev jag så totalslut att jag faktiskt, för första gången någonsin, fick avbryta en övning innan jag var klar. Har fått fuska lite de sista repetitionerna ibland, eller fått hjälp av PT-Linda. Men den här gången var det fysiskt omöjligt att lyfta hantlarna på slutet och jag blev alldeles yr. Fast sen gjorde jag alla de avslutande övningarna, för de kunde göras liggande på golvet.

Men det var lite jobbigt att föna håret efter duschen hemma. Armarna bara vill liksom inte högre än brösthöjd. Tror faktiskt inte att jag är i toppform just nu.

 
3 kommentarer

Publicerat av på 29 juni 2010 i huvudvärk, träning

 

3 svar till “Ptja

  1. Ariadne

    30 juni 2010 at 10:01

    Jag tycker du är jättebra som tränar och jag tycker att du ska känna dig extra duktig som tar dig iväg när det känns extra jobbigt. Sen är det klart att du blir helt slut om du tar i mer än vanligt om du är otränad konditionsmässigt men det gör det ju faktiskt nästan ännu mer av en prestation att du ändå kämpar på. Heja, heja!

     
    • Annika

      30 juni 2010 at 10:06

      Tack! :)

       
  2. Monni

    01 juli 2010 at 23:07

    Jag hejar också på!

     

Kommentera

 
