RSS

Dagarna som går

24 Aug

När som helst ska jag ta mig samman och blogga lite. Har bara så mycket backlogg att jag måste ha gott om tid. Och det har jag inte, för jag har så mycket att göra, så det blir bara mer backlogg hela tiden.

Eller så har jag varit sjuk i flera veckor, och det skulle man också kunnat blogga om – eller blogga då, när jag var hemma, men då var jag faktiskt fullt upptagen med att tillfriskna. Och jobba bara lite lite. Och se tre säsonger av Mad Men.

Men nu.

Snart.

Ska jag ta tag i bloggandet.

Jodå, vänta bara.

 
3 kommentarer

Publicerat av på 24 augusti 2010 i i största allmänhet

 

3 svar till “Dagarna som går

  1. Kraka

    25 augusti 2010 at 8:34

    Jag väntar ivrigt på att du ska blogga igen.

     
  2. Monni

    27 augusti 2010 at 12:04

    Ja, man började ju undra…Ser fram emot nästa inlägg!!!
    Skönt att du är frisk igen. Kram!

     
  3. Sanna

    30 augusti 2010 at 10:13

    Den som väntar på något gott och det där… ; )

    Kram!

     

Kommentera

 
