RSS

Jag minns det som igår

05 Sep

Det var en gång en semester. Som jag hade tänkt blogga om. Typ semestern. Och sen blev det inte av, så då tänkte jag blogga lite precis efter semestern. Och nu är det september, och semestern är väldigt långt borta. Lite knäppt att blogga om den nu. Som att blogga om julen i februari. Håhåjaja. Men eftersom jag faktiskt ansträngde mig lite häromdan, och plockade ut några bilder, så får ni stå ut med några mycket korta tillbakablickar.

Vi åkte till Skåne, därifrån till Kreta med syrran och hennes familj, sen en vecka till i Skåne då vi var lite hängiga och inte hann träffa så många vänner som vi hade tänkt (men hade det rätt bra ändå) och avslutade med att köra hem via vänner utanför Motala.

Och sen var det tillbaka till verkligheten igen. Hängigheten släppte inte riktigt, först fick styvdottern diagnos mycoplasma och sen följde resten av familjen efter de kommande veckorna. Alla har gått på antibiotika, alla har varit sjuka rätt länge. Flera av oss är fortfarande hängiga, jag har inte kunnat var med när kören började höstterminen, vi har feber lite till och från, hostar och snyter oss med ojämna mellanrum. Men hur vi än vänder och vrider på det hade vi ändå en riktigt bra semester. Även om den nu börjar kännas rätt längesen…

 
2 kommentarer

Publicerat av på 05 september 2010 i semester

 

2 svar till “Jag minns det som igår

  1. Monni

    05 september 2010 at 19:17

    Det är verkligen avlägset, alltihop. Kan man få en långsam repris, typ nu? Utan magsjuk make…
    Men en hit att vi åkte ihop var det verkligen!!! Supermysigt. Kramar!

     
  2. Anna

    07 september 2010 at 14:10

    Fina bilder! Välkommen tillbaka! :)

     

Kommentera

 
