RSS

Det är mycket nu

17 Sep

Jobb jobb jobb. Två månader till kongress. Mycket ska hinnas med. Mycket.

För att inte tala om fritid fritid fritid. Där det senare är lika med fritidsplaner. Körsång, släktträff med resa västerut, kompisträff med resa söderut, föreningsmöten, föreningsuppdrag med layoutkaraktär und so weiter. Träning, när jag nån gång känner mig frisk nog.

Ibland är enda andningshålet resan hem på kvällen med lurar i öronen, eller med kontorsdörren stängd och högtalarna igång. Men mina gamla spellistor börjar köras på endless repeat. Behöver hjälp med musik att ta sig genom hösten med. I Spotify så klart. Lägg till, snälla.

Saknar ni Spotify-konto har jag flera invites att dela ut. Lämna mailadress i kommentarsbåset eller på min citronanka-mail (se högermarginalen), så skickar jag.

 
13 kommentarer

Publicerat av på 17 september 2010 i datorn, jobbet, musik

 

13 svar till “Det är mycket nu

  1. Gisela

    17 september 2010 at 13:15

    Kan jag få en spotify invite?
    Mvh Gisela

     
    • Annika

      01 oktober 2010 at 16:49

      Absolut – den är skickad nu, sorry att du fått vänta! :)

       
  2. Joel

    17 september 2010 at 14:30

    Skulle verkligen uppskatta en invite, har försökt få tag på en invite nu ganska länge. Tack så mycket på förhand! /Mvh Joel

     
    • Annika

      01 oktober 2010 at 16:45

      Skickad, sorry att du har fått vänta! :)

       
  3. Erik

    17 september 2010 at 17:37

    Tjeena, skulle verkligen vara till stor hjälp för mig om jag lyckades få en invite. Det är ju så svårt att fixa nuförtiden! Här är mail adressen
    erik_hockey.johansson@ymail.com

     
    • Annika

      01 oktober 2010 at 16:46

      Skickad, sorry att du fått vänta! :)

       
  4. Johanna

    18 september 2010 at 0:04

     
    • Annika

      01 oktober 2010 at 16:47

      Invite är skickad, sorry att du fått vänta! :)

       
  5. victoria

    18 september 2010 at 14:47

    hej jag heter victoria och jag skulle jätte järna vilja ha en invite, skulle bli jätte glad om om jag skulle kunna få en:) för jag känner ingen med spotify så jag sitter lite fast :/

    när det kommer till musik att ta sig igenom hösten med så beror det ju helt på vad du gillar för genrer :) jag till exmpel gillar J-Rock (japansk-rock: Oshare kei och Visual kei) men ibland så vill man ju byta lite för man känner att den sortens musik inte passa just den dagen eller veckan, då brukar jag gå upp på olika radio stationer som ex: mix megapol, rixfm, p3, bandit, rock klassiker mf :)
    och så lyssnar jag lite och skriver upp dem låtar jag gillar (eller artisten) sen söker jag runt på ex youtube eller spotify och sparar sen den låten och tills jag töttnar och börjar om från början :)
    det är inte så jobbigt som det låter utan en ganska rolig sak om man inte har något att göra och inte vet inte riktigt vilken genrer man känner för, för även om man gillar just den låten så behöver man ju inte älska genrern :)

    en annan sak man kan göra med ex hjälp från radion: sätt igång radion och den första artisten du hör söker du på på spotify
    eller skriv in en bokstav som ex V på youtube/spotify och se vilka artister som kommer upp sen lyssnar du på någon av dem och ser om du tycker om det du hör :)

    hoppas att du kan hjälpa mig och hoppas att jag hjälpte dig att ta dig igenom hösten :)

     
    • Annika

      01 oktober 2010 at 16:46

      Invite är skickad. Och tack för alla roliga tips! :)

       
  6. Jag

    18 september 2010 at 18:30

    crylonley@gmail.com
    Det verkar nästan som om mailen inte syntes när jag enbart angav den efter namn ^^

     
    • Annika

      01 oktober 2010 at 16:48

      Nu har jag skickat en invite, sorry att du fick vänta. :)

       

Kommentera

 
