RSS

Lite insikt

24 Nov

Tror inte jag fattat hur trött jag är. Har liksom lyckats skjuta tröttheten framför mig, sovit ikapp lite de helger jag kunnat, sovit när jag varit hemma med huvudvärk. Men nu. Nu sover jag galet mycket. Till tio-elva på morgonen, sen en stund på eftermiddagen och så hyfsat tidigt i säng. 14-15 timmar per dygn. Sen tror jag att jag är lite piggare och sätter igång med något. Lägga in ren tvätt i skåp och lådor och packa upp det sista ur väskan från kongressen. Mindre än en timmes arbete i lugn takt. Helt slut igen. Måste sätta mig ner en stund och bara titta ut genom fönstret. Vilket för övrigt är rätt fint just nu – adventsljusstakar och stjärnor uppe, snö och ruggigt utanför. Precis rätt tid att vara inomhus.

 
1 kommentar

Publicerat av på 24 november 2010 i stress

 

Ett svar till “Lite insikt

  1. tinsaynes

    24 november 2010 at 18:15

    Hurra hurra för dig kära rara Annika! Tycker du gör helt rätt. Sov och ta hand om dig! Puss och kram!!

     

Kommentera

 
